Odata cu aparitia primului numar al revistei Avantaje, in octombrie 1995, pe piata publicatiilor facute dupa tipar occidental, revistele s-au transformat intr-o afacere extrem de profitabila. Dupa succesul inregistrat de lunarul pentru femei, editat de grupul de presa elvetian Edipresse, business-ul a parut tentant pentru gigantii straini, care au patruns pe o piata plina de potential, ce nu a necesitat investitii substantiale. Beneficiind de hartie de buna calitate, de coperte atractive, de informatii de lifestyle sau, pur si simplu, de sfaturi practice si, mai ales, de "nume" celebre pe plan mondial, publicatiile de nisa au capatat avant si s-au transformat intr-o adevarata fabrica de bani.
Daca vanzarile sunt responsabile de un venit bunicel, adevaratul profit este scos din publicitate, care functioneaza ca un magnet pentru titlurile sonore.
Din ce in ce mai "specializate", cu un target bine determinat de cititori, revistele sunt, in genere, destinate femeilor si pasionatilor de diverse lucruri, de la gradinarit si pescuit la cele adresate iubitorilor de animale sau croitorit. Cu cat o revista este pozitionata intr-o zona "mai selecta" si se adreseaza unei clase superioare, cu atat este mai aspectuoasa si utila, si, implicit, atragatoare pentru reclama. Nu doar clasificarea up sau mass market este responsabila de tirajul unei publicatii, ci, mai ales, aria si cantitatea de informatii care fac dezvaluiri din viata vedetelor.
Prima poposita pe piata autohtona, revista Avantaje este in continuare cea mai citita publicatie glossy pentru femei din Romania. Conform primelor rezultate ale Studiului National de Audienta SNA Focus, masurate pe un esantion extins, de 22.000 de persoane intre 14 si 64 de ani, ce traiesc in mediul urban, in fiecare luna un numar de 429.000 de persoane citesc Avantaje.
Potrivit ultimelor studii, toate titlurile editate