• Prima masina a fost ca a oricarui roman, o Dacie 1300, o mandrie pentru orice roman inainte de 1989 • Singurul automobil care i-a ramas in suflet este un Renault 11 • In peste patruzeci de ani de soferie nu a luat decat o amenda dupa ce a fost prins conducand cu 92 km/h, eveniment de la care si acum mai pastreaza procesul verbal si chitanta
Nicu Roibescu, directorul Clubului Sportiv Penicilina, este antrenor de peste patru decenii la gruparea ieseana iar de numele lui Roibescu se leaga ultima mare performanta a sportului iesean, castigarea Cupei Romaniei la volei feminin in 2001, dupa o finala cu Rapid Bucuresti. Pe langa sport, marele antrenor mai are si o alta pasiune care tine tot de performanta, si anume automobilele. Prima masina a fost ca a oricarui roman, o Dacie 1300, o mandrie pentru orice roman inainte de 1989. Nicu Roibescu vorbeste cu nostalgie despre prima masina, care l-a ajutat enorm atat in meseria de antrenor, cat si sa vada cat mai multe si in tara si in strainatate. "Cu masina te descurci altfel. O masina inseamna mai multe picioare si mai multi ochi. Prima mea masina a fost o Dacie alba, pe care am folosit-o pana cand a aparut si la noi Lada. Lada 1500, masina de export care nu se gasea asa usor si pe care am cumparat-o cu aprobari speciale, de la primul secretar de atunci", a declarat Nicu Roibescu. Dacia si Lada au fost singurele automobile pe care le-a avut inainte de 1989 si singurele cumparate noi. Dupa cum a precizat, din `89 si pana in prezent, nu a avut masini decat la mana a doua. A inceput cu un Renault 11, masina care i-a ramas in suflet chiar si acum, cand conduce automobile mult mai performante. "Renault 11 era o masina extraordinara. Avea aer conditionat, era cu totul altceva fata de masinile autohtone. Nici nu se poate face o comparatie. Am mers cu ea toata Europa, consuma putin. Si acum, dupa multi ani, i