Retailerul de IT&C si electrocasnice Flamingo International a inregistrat in primele noua luni ale anului o cifra de afaceri de 302,2 milioane lei, in crestere cu 80% comparativ cu perioada similara din 2005, si a trecut pe pierderi, cu un rezultat negativ de 18,4 milioane lei.
Potrivit companiei, Flamingo a incheiat primele trei trimestre din 2005 cu un profit net de 71.365 lei, la o cifra de afaceri de 168,2 milioane lei (46,5 mil euro), dar cifra nu includea rezultatele companiei Flanco, a carei achizitie a fost finalizata in luna mai a acestui an.
Raportul consolidat al grupului include rezultatele Flamingo International, alaturi de subsidiarele Flanco, Flamingo Computers si Flamingo Distribution Center, care au inregistrat in perioada de raportare mai mult de 10% din cifra de afaceri a intregului grup.
Consolidarea rezultatelor Flanco International a fost facuta doar pentru lunile in care aceasta a fost subsidiara a companiei Flamingo International, respectiv lunile mai si iunie.
Un impact negativ asupra contului de profit si pierderi a rezultat din diminuarea profitului aferent vanzarilor in urma lichidarilor de stoc derulate in magazinele inchise, precum si din restructurarea portofoliului de produse in intreaga retea retail. Flamingo estimeaza o recuperare partiala a pierderii cumulate in primele noua luni, in ultima parte a anului, trimestrul al patrulea fiind marcat de varful de sezon pentru acest tip de activitate.
Grupul de retail a inchis in primele trei trimestre ale anului 39 de magazine, din care 26 de magazine Flamingo Computers, sapte magazine Flanco si sase magazine Future Shop.
De asemenea, grupul va pastra strategia de dezvoltare a retelei retail Flanco World, inceputa in acest an. Vicepresedintele Flamingo International afirma recent ca este posibila o extindere a retelei de magazine Flanco in Bulgaria, incep