Vodafone România a anunţat indicatorii financiari principali pentru semestrul fiscal încheiat la 30 septembrie 2006, conform rezultatelor date publicităţii ieri de catre Vodafone Group Plc. Vodafone România a adăugat 771.571 de clienţi noi, din care 420.323 numai în ultimul trimestru, ajungând la un număr total de 7.155.417 de clienţi. Comparativ cu 30 septembrie 2005, numărul de clienţi a crescut cu 29 la sută. Veniturile din servicii au crescut cu 31 la sută, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 630,5 milioane USD. În trimestrul 1 iulie – 30 septembrie 2006, veniturile din servicii au atins 331,8 milioane USD. "Suntem foarte multumiţi de performanţele puternice pe care le-am realizat în privinţa principalilor indicatori financiari. Cei 420.323 de clienţi adăugaţi numai în ultimul trimestru şi veniturile din servicii în valoare de 630,5 de milioane de dolari obţinute în semestrul încheiat în septembrie demonstrează creşterea semnificativă a companiei, după lansarea gamei noi de produse şi servicii Vodafone, pe piaţa din România", a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone România. Profitul Operaţional Înainte de Depreciere şi Amortizare (EBITDA) a crescut cu 28 la sută faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, reprezentând 322,6 milioane USD, în cele şase luni încheiate la 30 septembrie 2006, şi 172,8 milioane USD în trimestrul iulie – septembrie 2006. EBITDA ca procent din veniturile totale a fost de 49,2 la sută în primul semestru fiscal al anului 2006 şi de 50 la sută, în trimestrul încheiat în septembrie 2006.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a crescut cu 2 la sută faţă de anul trecut, ajungând la 15,5 USD în cele 6 luni încheiate în septembrie 2006. ARPU a atins 15,92 USD în trimestrul iulie – septembrie 2006, cu 4,9 la sută mai mult decât în trimestrul anterior. Clienţii serviciilor pe bază de abonament au repr