Kentucky Fried Chicken experimenteaza: cea mai �intinsa� campanie, de aproximativ 8129 de metri patrati. Printr-o imagine gigant a Colonelului Sanders, KFC a devenit primul si cel mai vizibil brand din spatiu. Timp de �coacere�: 24 de zile.
Kentucky Fried Chicken a facut debutul oficial a unei campanii globale masive care va fi promovata in mai bine de 14.000 de restaurante din peste 80 de tari, inclusiv 550 din Australia, in urmatorii cinci ani.
Folosindu-se de toate elementele vizuale ale logo-ului, KFC va putea fi recunoscut de la design-ul restaurantelor si pana la advertising-ul realizat pentru ambalaje si uniforme. �KFC se vrea a fi cel mai recunoscut brand si cel mai iubit din intreaga lume. Ideea de portret gigant este una care completeaza reprezentarea globala a Colonelului si astfel ca intreg universul trebuie sa vada KFC ca noua imagine a viitorului�, a precizat Graham Allan, Presedintele al Yum Restaurants International, proprietar al Pizza Hut si Taco Bell.
Noul logo il descrie pe Colonelul Sanders, de data aceasta fara clasicul alb al sacoului ci cu un sort rosu. �Sortul simbolizeaza stilul 'de casa' al celui care gateste, al brand-ului mostenit, si le reaminteste consumatorilor ca KFC se afla mereu in bucatarie gatind mancare delicioasa, de calitate superioara, pui preparat proaspat in restaurant, la fel cum Colonelul Sanders o facea in urma cu 50 de ani�, a precizat Sandeep Kohli, MD al YUM! Restaurants Indian.
�Consumatorii din toata lumea se pot mereu astepta la un gust delicios si unic a produselor din pui. Ei stiu ca mancarea KFC excita simturile si ca gustul vietii este mai bun cu KFC�, a adaugat Allan. �Asta este motivul pentru care KFC poate ajunge cu indrazneala acolo unde nici un brand nu a mai ajuns!�
Rebrand a la "finger-lickin' good"
Schimbarile de brand vor fi vizibile pentru consumatori, abia in urma