Primaria Cluj-Napoca a incasat in acest an peste 1.500.000 RON (in jur de 430.000 de euro) din van-zarea unor spatii comerciale pe care le-a avut in patrimoniu. Majoritatea se afla in zone foarte circulate, sau chiar in centrul municipiului, astfel ca noii proprietari s-au ales cu investitii de perspectiva.
Unica restrictie pe care cumparatorii o au in constractul cu administratia locala este de a nu instraina spatiul pentru urmatorii trei ani.
Conform Legii 550/2002, activi-tatile ce se pot desfasura in aceste spatii sunt cele de comert, prestari servicii, sau productie. Primaria detine in total 817 spatii cu alta destinatie decat cea de locuinta. Toate sunt amplasate in zone cu potential economic ridicat si vor fi scoase la li-citatie progresiv in viitorii ani.
"MC Monis", profit de 500 de euro
Societatea care a cumparat cele mai multe spatii comerciale este SC "MC Monis". Aceasta a licitat pentru opt din cele 18 amplasamente puse la bataie in acest an de catre comisia de licitatii a Consiliului Local si a castigat sapte dintre acestea. Totalul pe care l-a varsat aceasta firma in vis-tieria publica se ridica la 966.450 RON (in jur de 276.129 euro).
Obiectul de activitate a celei mai banoase dintre firmele puse pe cumparaturi de la administratia locala este, potrivit codului CAEN, cel de "baruri".
Conform datelor raportate pentru anul 2005 institutiilor de control ale statului, "MC Monis" are 30 de angajati si un profit net de 1.700 RON (aproximativ 485 euro). Daca in primii ani obiectul de activitate al firmei era "alte activitati recreative", din 2004 "MC Monis" este inregistrata cu codul CAEN "baruri". Din prezentarea pe Internet a Vilei Monis este evidenta expertiza amplasamentului in acest domeniu, pagina oferind poze cu anim