Doar două săptămânale - Pro TV Magazin şi TV Mania - şi un bilunar, TV Satelit, îşi dispută piaţa ghidurilor TV din România. Potrivit Studiului Naţional de Audienţă (SNA), audienţele celor trei publicaţii sunt însă complet pe dos faţă de numărul de exemplare vândute.În ultimii doi ani, piaţa ghidurilor TV a înregistrat câteva eşecuri. Anul 2006 a marcat închiderea Apropo TV, unul din ghidurile TV ale Publimedia, divizia de publishing a trustului Media Pro. Anul trecut
Doar două săptămânale - Pro TV Magazin şi TV Mania - şi un bilunar, TV Satelit, îşi dispută piaţa ghidurilor TV din România. Potrivit Studiului Naţional de Audienţă (SNA), audienţele celor trei publicaţii sunt însă complet pe dos faţă de numărul de exemplare vândute.
În ultimii doi ani, piaţa ghidurilor TV a înregistrat câteva eşecuri. Anul 2006 a marcat închiderea Apropo TV, unul din ghidurile TV ale Publimedia, divizia de publishing a trustului Media Pro. Anul trecut, o altă casă de editură, Sanoma, îşi închidea propriul său ghid intitulat TV Story. Concurenţa pe piaţa ghidurilor TV este întregită de suplimentele unor cotidiene cum sunt Libertatea, Evenimentul Zilei sau Jurnalul Naţional, sau ghidurile de programe ale televiziunilor, dintre care cel mai cunoscut este ghidul HBO. Săptămânalul TV Mania, aparţinând trustului Ringier, este unul dintre cele mai vechi ghiduri TV de pe piaţă, fiind lansat în anul 1998. Şi mai vechi este bilunarul TV Satelit, lansat în anul 1992 la Cluj şi cumpărat de Ringier în 2002, împreună cu TV Cablu, într-o tranzacţie estimată în industrie la aproximativ un milion de dolari. Săptămânalul TV Cablu a fost închis de Ringier după ce a fost cumpărat. În ciuda numărului redus de titluri, piaţa ghidurilor TV este extrem de concurenţială. Potrivit Alfa Cont, pe primele zece luni ale anului, cele trei titluri principale au avut un număr de 5.113 de i