- Diverse - nr. 226 / 16 Noiembrie, 2006 Interesul manifestat fata de Autogara Targu-Mures este explicabil, dat fiind faptul ca este o poarta de intrare in municipiu si, practica o dovedeste, prima impresie conteaza. In precedentul articol remarcam starea de degradare a platformei betonate, cat si mazgaliturile de pe tablele cu orarul curselor, aproape de la fiecare peron, rezultate prin modificari ale orarelor de circulatie si corecturile efectuate pe aceste table indicatoare. Observatii, ca aspecte negative. Iata ca mesajul nostru s-a inteles. Partea dreapta este inchisa, deocamdata, circulatiei, iar platforma betonata a primit un strat asfaltic. Speram sa reziste, in timp, intemperiilor. Totodata, au disparut si tablele indicatoare si bancile din aceeasi parte a Autogarii, in timp ce pe stanga, deocamdata, nu avem nici o noutate. Probabil urmeaza. Asteptam cu interes evolutia spre bine a Autogarii, atat functional, cat si estetic. VIOREL CONTIU - Diverse - nr. 226 / 16 Noiembrie, 2006 Interesul manifestat fata de Autogara Targu-Mures este explicabil, dat fiind faptul ca este o poarta de intrare in municipiu si, practica o dovedeste, prima impresie conteaza. In precedentul articol remarcam starea de degradare a platformei betonate, cat si mazgaliturile de pe tablele cu orarul curselor, aproape de la fiecare peron, rezultate prin modificari ale orarelor de circulatie si corecturile efectuate pe aceste table indicatoare. Observatii, ca aspecte negative. Iata ca mesajul nostru s-a inteles. Partea dreapta este inchisa, deocamdata, circulatiei, iar platforma betonata a primit un strat asfaltic. Speram sa reziste, in timp, intemperiilor. Totodata, au disparut si tablele indicatoare si bancile din aceeasi parte a Autogarii, in timp ce pe stanga, deocamdata, nu avem nici o noutate. Probabil urmeaza. Asteptam cu interes evolutia spre bine a Autogarii, atat functional, ca