Wilson Learning, companie internationala de consultanta in imbunatatirea performantelor personalului, si-a facut intrarea in peisajul romanesc al resurselor umane prin organizarea, in data de 15 octombrie, la Athenee Palace Hilton, a evenimentului cu tema "Dezvoltarea noii generatii a Uniunii Europene de manageri romani". Avand parteneri in peste 30 de state ale lumii, Wilson Learning nu vine pe un teren necunoscut, ci pe unul care a fost deja tatonat in cei cinci ani de activitate in tara noastra ai Response International, nume care s-a nascut in Grecia, devenind apoi cunoscut pe plan mondial, fiind legat de o disciplina "in voga" in ultimii ani: managementul resurselor umane.
Compania americana Wilson Learning insa nu vine sa concureze rezultatele pe piata romaneasca ale companiei "veterane", ci, dimpotriva, sa le valorifice si, pe cat posibil, sa le imbunatateasca, aducand avantajul unei experiente de 40 de ani in HR. Este vorba, dupa cum ne-a declarat Artemis Miropoulos, partener in cadrul Wilson Learning, de o preluare si, in acelasi timp, de un "rebranding" ale Response International, aceasta urmand sa devina divizia responsabila cu Europa de Sud-Est a companiei americane. Din perspectiva unei "legaturi cu trecutul" trasat de Response International pe piata romaneasca, Artemis Miropoulos sustine: "Contributia suprema pe care am adus-o pietei este Wilson Learning".
La deschidere globala, perspectiva locala
Din experienta acumulata pe plan mondial, unul dintre principiile in functie de care strategia Wilson Learning se ghideaza cu succes este reprezentat de apelul la perspectiva locala.
"Este important pentru noi sa oferim solutii astfel incat organizatiile sa poata lucra mai bine in sectorul lor local de activitate", a declarat Adam Carter, Sales Manager in cadrul companiei. Aceasta orientare este cat se poate de logica de