Directorul de creatie Graffiti BBDO, Bogdan Mirica, "ii va ceda" functia pe care o detine, incepand cu ianuarie 2007, Emei Prisca, in prezent Associate Creative Director in cadrul aceleiasi agentii. Motivul pentru care Mirica reununta "la functie, advertising si patrie" este reprezentat de o bursa la sectiunea de film a Universitatii Westminster, Londra. Polivalent, pe langa joburile avute, Mirica "s-a mai ocupat si cu regizatul de spoturi si cu scrisul de romane".
"Dupa Predu, care a plecat in martie sa creasca nivelul creativ al Croatiei, a venit, se pare, randul lui Bogdan sa exploreze noi oportunitati pentru dezvoltarea sa personala. Recunosc, abia astept sa avem din nou, dupa multi ani, un director de creatie la genul feminin. Ema are determinarea si talentul de care acest departament are nevoie pentru a trece la o abordare noua, completa, a ideilor si solutiilor de comunicare", adauga Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO.
Directorul de creatie Graffiti BBDO, Bogdan Mirica, "ii va ceda" functia pe care o detine, incepand cu ianuarie 2007, Emei Prisca, in prezent Associate Creative Director in cadrul aceleiasi agentii. Motivul pentru care Mirica reununta "la functie, advertising si patrie" este reprezentat de o bursa la sectiunea de film a Universitatii Westminster, Londra. Polivalent, pe langa joburile avute, Mirica "s-a mai ocupat si cu regizatul de spoturi si cu scrisul de romane".
"Dupa Predu, care a plecat in martie sa creasca nivelul creativ al Croatiei, a venit, se pare, randul lui Bogdan sa exploreze noi oportunitati pentru dezvoltarea sa personala. Recunosc, abia astept sa avem din nou, dupa multi ani, un director de creatie la genul feminin. Ema are determinarea si talentul de care acest departament are nevoie pentru a trece la o abordare noua, completa, a ideilor si solutiilor de comunicare", adauga Catalina Cernica, Ma