Inclus intre obiectivele de investitii ale Programului de restructurare si dezvoltare a activitatilor economi-co-sociale din Valea Jiului, Drumul National 66A, ce va lega Campu lui Neag si Herculane, contestat zgomotos de ecologisti, foloseste o tehnologie in constructii de ultima generatie. Drumul lui Basescu - asa este numit DN 66A in Valea Jiului, soseaua care va lega localitatile Campu lui Neag si Herculane. Drumul a reintrat in atentia opiniei publice in urma cu cateva saptamani, cand activistii Greenpeace au cerut stoparea lucrarilor, spunand ca acest drum national va afecta ultima padure intacta din Europa, de la sud de Cercul Polar.
In schimb, autoritatile locale sustin aceasta investitie pentru dezvoltarea turismului in zona, ceea ce ar duce la crearea de noi locuri de munca. Valoarea totala a investitiei la acest drum este de aproximativ 40 de milioane de euro, iar specialistii spun ca lucrarile la DN 66A ar putea fi gata in anul 2010. Lungimea DN 66A este de aproximativ 110 kilometri.
POVESTEA. Inclus intre obiectivele de investitii ale Programului de restructurare si dezvoltare a activitatilor economico-sociale din Valea Jiului, DN 66A Campu lui Neag - Campu Mielului - Campuselu - Pasul Jiul-Cerna - Valea Cernii - Cerna Sat - Lacul Mare Mehedinti - Herculane se afla in plin proces de modernizare/reabilitare. Lucrarile sunt executate de Filiala Timisoara de Drumuri si Poduri din cadrul CCCF, pe baza proiectului intocmit de IPTANA Bucuresti, iar beneficiar al lucrarii este Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi, prin Sectia de Drumuri Nationale Deva. Soseaua se construieste pe terasamentul unui drum forestier vechi clasificat de Guvernul Romaniei, in 1999, la rangul de drum national. La acea data, Traian Basescu era ministru al Transporturilor si a sustinut acest proiect, care a primit avizul si finantarea din partea Bancii Mondiale, d