la etajul 4, consolidarea blocurilor, izolare şi termopane.La mai bine de trei ani de la iniţiativa fostului primar al Bucureştiului Traian Băsescu legată de construirea unui pasaj care să lege la etajul 4, consolidarea blocurilor, izolare şi termopane.
La mai bine de trei ani de la iniţiativa fostului primar al Bucureştiului Traian Băsescu legată de construirea unui pasaj care să lege nordul de sudul Capitalei, s-a dat ieri startul ridicării Pasajului suprateran Basarab. Urmează 28 de luni de foraje, asfaltări, ridicări de piloni, instalare a liniilor pentru tramvaie moderne şi, ca o cireaşă pe tort, cocoţarea unui restaurant pe stâlpii Pasajului Basarab, de unde bucureştenii vor putea vedea fostul Mic Paris.
Linişte suspectă
"Bucureştiul este un oraş a cărui infrastructură devine din ce în ce mai ostilă locuitorilor lui", recunoaşte preşedintele, care regretă că şantierul care sufocă astăzi cartiere întregi din Capitală nu a început în urmă cu trei ani. El a adăugat că nostalgicii trebuie să se detaşeze de faptul că Bucureştiul mai poate fi din nou Micul Paris: "Trebuie să ne adaptăm la realităţile actuale, când traficul şi multe altele ne creează probleme, şi să acceptăm că Bucureştiul nu poate redeveni Micul Paris". Fostul gospodar al Capitalei a precizat că această titulatură se va mai păstra doar în Centrul istoric. Directorul Direcţiei de Transport din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti (PMB), Gheorghe Udrişte, a ţinut să-i arate preşedintelui, ieri, la inaugurarea lucrărilor Pasajului Basarab, macheta construcţiei. Podul va fi lung de 1.900 m şi se va ridica pe piloni de 35 m. Liniştea suspectă în care s-a desfăşurat evenimentul de ieri, unde nu şi-au făcut apariţia protestatarii din zona Titulescu, nelipsiţi de la orice întâlnire pe tema Pasajului Basarab, a fost explicată imediat după plecarea preşedintelui. "Păi, ce, ne-a lăsat SPP-