În urma crizei aviare din luna mai a acestui an, mai multe localităţi din judeţul Braşov au fost afectate, fiind nevoite să suporte nişte cheltuieli neprogramate. La finalul crizei, fiecare localitate a întocmit un raport cu privire la pierderile înregistrate, iar la Consiliul Judeţean (CJ) au fost centralizate sumele. În baza acestei centralizări, Consiliul Judeţean şi Instituţia Prefectului au elaborat un proiect de hotărâre de Guvern prin care se cerea alocarea sumei de aproape 7 miliarde de lei pentru acoperirea acestor cheltuieli.
„Am trimis nota de fundamentare în vederea recuperării banilor dar Ministerul Agriculturii ne-a cerut să mai reducem sumele. Am redus la 5 miliarde de lei, dar nici măcar aşa nu ne-au fost viraţi banii. Măcar aceştia. În acele zile mai mult ceream, benzină, motorină şi diverse echipamente. Avem mare nevoie de aceşti bani, pentru a putea plăti furnizorii de atunci”, ne-a declarat Marian Rasaliu. Vicepreşedintele CJ ne-a declarat că din informaţiile pe care le are, Guvernul va introduce pe ordinea de zi proiectul privind alocarea sumei de 5 miliarde în următoarea şedinţă, care va avea loc săptămâna viitoare.
„Până la sfârşitul anului sper că vom primi banii şi vom reuşi să îi distribuim către localităţi, pentru ca la rândul lor să îşi plătească furnizorii. Mă bucur că în sfârşit demersurile mele şi ale deputatului Dumitru Puchianu au final fericit. Banii, din câte ştiu, îi vor da atât Ministerul Agriculturii, cât şi Ministerul Administraţiei şi Internelor”, a adăugat Rasaliu. În urma crizei aviare din luna mai a acestui an, mai multe localităţi din judeţul Braşov au fost afectate, fiind nevoite să suporte nişte cheltuieli neprogramate. La finalul crizei, fiecare localitate a întocmit un raport cu privire la pierderile înregistrate, iar la Consiliul Judeţean (CJ) au fost centralizate sumele. În baza acestei centralizări, Con