Magazinele Carrefour din Romania au realizat in primele noua luni ale anului 2006 vanzari de 397,5 milioane de euro, in crestere cu 35,7% fata de perioada similara a anului trecut, se arata in raportul financiar al grupului Hyparlo, proprietarul subsidiarei Carrefour din Romania.
La nivelul intregului grup, veniturile au fost la 1,134 miliarde de euro in intervalul ianuarie-septembrie, in crestere cu 11,7% fata de primele noua luni ale anului trecut. Vanzarile Hyparlo in Franta au fost de 736,7 milioane de euro, in crestere cu 1,9% fata de perioada ianuarie-septembrie 2005. Compania Carrefour a preluat anul trecut controlul asupra Hyparlo, care la randul sau detine in proportie de 100% subsidiara din Romania a Carrefour, compania Carrefour Romania - Hiproma.
Hyparlo controleaza 12 hipermarketuri in Franta si sapte in Romania. Planurile pe termen lung ale companiei franceze prevad atingerea nivelului de sase magazine in Bucuresti si a unui total de 30-40 de hipermarketuri in toata tara, in orasele cu peste 150.000 de locuitori.
Segmentul de hipermarketuri din Romania este format, alaturi de Carrefour, din retelele Cora, Kaufland, Real si Auchan.
Magazinele Carrefour din Romania au realizat in primele noua luni ale anului 2006 vanzari de 397,5 milioane de euro, in crestere cu 35,7% fata de perioada similara a anului trecut, se arata in raportul financiar al grupului Hyparlo, proprietarul subsidiarei Carrefour din Romania.
La nivelul intregului grup, veniturile au fost la 1,134 miliarde de euro in intervalul ianuarie-septembrie, in crestere cu 11,7% fata de primele noua luni ale anului trecut. Vanzarile Hyparlo in Franta au fost de 736,7 milioane de euro, in crestere cu 1,9% fata de perioada ianuarie-septembrie 2005. Compania Carrefour a preluat anul trecut controlul asupra Hyparlo, care la randul sau detine in proportie de 100% subsidiar