Notorietate, incredere, performante si cifre de afaceri record. Acestea sunt cateva dintre atuurile superbrandurilor din Romania.
O carte despre branduri care omagiaza performanta si creativitatea culturii de branding, nu face decat sa incite. 66 de branduri puternice, dintre care 30% sunt branduri romanesti autentice...si de aici, Superbrands Romania a lansat, in premiera la Bucuresti, Cartea Superbrands Romania � Volumul I. Piata, Realizari, Istoric, Produs, Evolutii recente, Promovare si Valoarea marcii, �Ce nu stiti� sunt capitolele in care fiecare superbrand �se dezbraca�. Povestea fiecaruia va putea fi citita on‑line, pe site-ul dedicat superbrandurilor.
Trofee pentru excelenta, admiratie si valoare, toate acestea contribuie la definirea Romaniei ca o piata cheie din perspectiva unui mediu de afacei consolidat si al potentialului pentru investitii.
Supereroii in materie de branduri au reusit sa ne cucereasca. Unul dintre veterani este televiziunea publica. �Desi nu a avut norocul de a activa in toata istoria sa de 50 de ani numai pe o piata libera, TVR a facut fata, dupa 1989, provocarilor concurentei. Ca TVR este un superbrand o demonstreaza faptul ca unele dintre emisiunile sale isi mentin pozitiile de top in graficele de audienta dupa mai bine de patru decenii de difuzare � cum este cazul 'Telenciclopediei' sau al 'Tezaurului focloric'. Chiar daca televiziunea publica a trecut si prin perioade dificile, ea a ramas un reper pe piata de media nu doar datorita acoperirii extinse, ci si calitatii emisiunilor sale�, ne spun reprezentantii Departamentului de Comunicare si Relatii Internationale al TVR.
Brand mandru, puternic, pentru femei=superbrand
Mediul in care se nasc si se ridica brandurile este unul competitiv pe o piata de business in continua extindere. Cum pot supravietui ele? �Trebuie sa se bazeze pe valori reale, cu care