Odata cu aderarea Romaniei la UR, controlul traficului la frontiera romano-maghiara se va face in comun, de catre vamesi romani si maghiari, in noua puncte de trecere, la linia de mijloc a tonetelor, astfel incat calatorii sa fie opriti o singura data.
Potrivit Inspectoratului General al Politiei de Frontieră (IGPF), controlul in comun, de la frontiera cu Ungaria, se va face in urmatoarele puncte de trecere: Cenad - Kiszombor, Nadlac - Nagyak, Turnu - Batonnya, Sacuieni - Letavertes, Salonta - Mehkerek, Borş - Artand, Valea lui Mihai - Nyirabrany, Urziceni - Vallaj si Petea - Csengersima.
, Ca procedura, controlul se va face prima data pentru conditiile de iesire de catre granicerii statului din care se iese. In acest timp, autoritatile statului in care se intra efectueaza controlul autovehiculului. In continuare, vamesii care efectueaza iesirea predau documentele de calatorie autoritatilor statului in care se intra, acestea verificand indeplinirea conditiilor de intrare, conform legislatiei proprii. Odata cu aderarea Romaniei la UR, controlul traficului la frontiera romano-maghiara se va face in comun, de catre vamesi romani si maghiari, in noua puncte de trecere, la linia de mijloc a tonetelor, astfel incat calatorii sa fie opriti o singura data.
Potrivit Inspectoratului General al Politiei de Frontieră (IGPF), controlul in comun, de la frontiera cu Ungaria, se va face in urmatoarele puncte de trecere: Cenad - Kiszombor, Nadlac - Nagyak, Turnu - Batonnya, Sacuieni - Letavertes, Salonta - Mehkerek, Borş - Artand, Valea lui Mihai - Nyirabrany, Urziceni - Vallaj si Petea - Csengersima.
, Ca procedura, controlul se va face prima data pentru conditiile de iesire de catre granicerii statului din care se iese. In acest timp, autoritatile statului in care se intra efectueaza controlul autovehiculului. In continuare, vamesii care efectueaza iesirea