Lupta pe piaţa telefoniei mobile din România se ascute, atât la vârf, unde Vodafone recuperează din diferenţa câştigată în ultimii doi ani de Orange România, cât şi între ceilalţi doi operatori mai mici, Cosmote şi Zapp. Pe ansamblu însă, piaţa îşi temperează creşterea pe măsură ce gradul de penetrare a telefoniei mobile se apropie de 100%, confirmând previziunile jucătorilor pieţei.Vodafone a continuat să recupereze din diferenţa care separă operatorul de liderul
Lupta pe piaţa telefoniei mobile din România se ascute, atât la vârf, unde Vodafone recuperează din diferenţa câştigată în ultimii doi ani de Orange România, cât şi între ceilalţi doi operatori mai mici, Cosmote şi Zapp.
Pe ansamblu însă, piaţa îşi temperează creşterea pe măsură ce gradul de penetrare a telefoniei mobile se apropie de 100%, confirmând previziunile jucătorilor pieţei.
Vodafone a continuat să recupereze din diferenţa care separă operatorul de liderul pieţei în ceea ce priveşte numărul de clienţi. Dacă acum şase luni diferenţa era de peste 400.000 de utilizatori, aceasta s-a redus în cel de-al treilea trimestru la mai puţin de 340.000. În ceea ce priveşte veniturile, Vodafone România a consemnat în cel de-al treilea trimestru o creştere de 31% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce Orange a plusat cu 26%, confirmând tendinţa, manifestată la jumătatea acestui an, de reducere a decalajului dintre cei doi operatori şi în ceea ce priveşte acest indicator. În cel de-al doilea trimestru, veniturile Vodafone au crescut tot cu peste 30%, în timp ce Orange România a avansat la acest capitol sub acest prag, comparativ cu jumătatea anului trecut.
Vodafone România a pierdul fotoliul de lider al pieţei acum doi ani, motivul principal, explicat de oficialii companiei, fiind acela că operatorul, Connex la acea dată, s-a concentrat mai mult pe redu