La finele lunii octombrie 2006, Romexterra Bank membră a MKB – Bayerische Landesbank, a înregistrat un profit brut de 22,8 milioane RON, echivalentul a 6,5 milioane de euro, pe fondul unei creşteri nete de 42 la sută faţă de aceeaşi perioadă de referinţă 2005, depăşind totodată profitul brut raportat la finele anului trecut. Activele totale ale băncii, în valoare de 1,2 miliarde RON, echivalentul a 345,4 milioane de euro, au înregistrat o creştere netă de 58 la sută faţă de perioada similară a anului 2005. Creditele acordate în primele 10 luni ale anului curent au depăşit 665 milioane RON, cu o dinamică ridicată pe segmentul retail, care a înregistrat o creştere netă de 169 la sută. La această dată, Romexterra Bank are o reţea teritorială de 50 de unităţi operaţionale la nivel naţional. Până la finele anului curent, reprezentanţii băncii estimează ca reţeaua naţională va ajunge la de 60 unităţi. Strategia de dezvoltare pe termen mediu şi lung pe care MKB Bank o are în vedere pentru subsidiara sa din România, vizează deopotrivă creşterea cantitativă şi calitativă, prin extinderea reţelei teritoriale, diversificarea gamei de produse şi sporirea competitivităţii portofoliului existent. Conform acestei strategii, Romexterra estimează atingerea unei cote de piaţă de 5,5 la sută – 6 la sută şi o bază de aproximativ 800.000 clienţi.
Credit pentru IMM-uri din octombrie
La sfârşitul lunii octombrie, Romexterra Bank a pus la dispoziţia clienţilor săi în toate unităţile teritoriale ale băncii, un nou produs de creditare "Finanţare 100% pentru IMM-uri", credit care poate fi obţinut în maxim două zile de la momentul depunerii documentaţiei complete. Creditul se acordă pe o perioadă de maxim 60 luni, cu o perioadă de graţie de maxim 6 luni, şi poate fi utilizat pentru achiziţia de bunuri mobiliare noi (utilaje, echipamente, instalaţii, autoturisme), precum şi pentr