Competiţia de pe piaţa bunurilor alimentare a declanşat un veritabil război la rafturile magazinelor. Ambalajele îşi dispută în culori, forme şi concepte supremaţia în coşul clienţilor. De pe urma acestui război, profită producătorii de ambalaje. Pentru laptele Fulga şi iaurtul Zuzu, conducerea producătorului de lactate Albalact pare să fi găsit reţeta succesului la vânzări: ambalajul inovativ. Compania a investit cinci milioane de euro în implementarea de sisteme inovato
Competiţia de pe piaţa bunurilor alimentare a declanşat un veritabil război la rafturile magazinelor. Ambalajele îşi dispută în culori, forme şi concepte supremaţia în coşul clienţilor. De pe urma acestui război, profită producătorii de ambalaje.
Pentru laptele Fulga şi iaurtul Zuzu, conducerea producătorului de lactate Albalact pare să fi găsit reţeta succesului la vânzări: ambalajul inovativ. Compania a investit cinci milioane de euro în implementarea de sisteme inovatoare de ambalare, şi rezultatele nu au întârziat să apară. Lansat în martie anul acesta, iaurtul Zuzu a „prins“ la români atât de bine, încât societatea a mărit cu 25% capacităţile de producţie ale mărcii. „Să fii inovativ pe această piaţă este absolut necesar. Anul acesta, am înnoit ambalajul laptelui Fulga cu arome, care conţine acum un pai special. Pentru iaurturi, ambalajul mic are ca inovaţie o linguriţă detaşabilă şi un sigiliu care se poate rupe, astfel încât ambalajul se transformă într-un pahar“, explică Alexandra Rusu, consultant de marketing pentru Albalact.
Producătorul şi procesatorul de carne de pui Agricola Internaţional Bacău a lansat recent marca de semipreparate ambalate Sav’Or. „Aproape 19% din preţul de raft al produsului reprezintă cheltuielile pentru ambalaj. Acesta corespunde calităţilor solicitate de clienţi“, afirmă Silvia Macedon, director de marketing-vânzări la Agricola