Poate deveni sexul un exercitiu de marketing poetic? Raspunsul este da, poezia poate deveni un brand, intr-o lume care "inghite" orice. Emil Brumaru, cel mai in voga poet erotic, invadeaza si in-ternetul, dovedindu-se adaptabil si cu succes la tine-ret. Un interviu inedit cu Brumaru, despre sex, poe-zie, dragoste. Intr-o societate de consum, toate... consumabile! Din lazile cu manuscrise de la Dolhasca, pe internet. De ce nu mai scrie Emil Brumaru si tot scoate de la saltea batrana-i poezie erotica mereu reambalata?
Un raspuns il da chiar poetul. Intr-o scrisoare, Nichita Stanescu l-ar fi avertizat ca acest tip de "poem epic" este epuizabil, cu alte cuvinte se va ivi un prag peste care nu va mai putea scrie. De cate ori i se impiedica tocul, Brumaru isi aminteste de vorbele lui Nichita si mustaceste. Pana una-alta, de cateva zile, brand-ul Brumaru se acomodeaza si electronic in e-volumele 2 si 3 ale integralei sale poetice. Trendy si pentru internautii indragostiti. Altfel spus, poetul crescut pe sub bisericile Iasului da piept cu recentul consumism electronic si se dovedeste adaptabil.
Jurnalul National: De unde a pornit poezia erotica a lui Brumaru? E.B.: De la Dolhasca, unde am fost medic si unde m-as intoarce. Acolo am descoperit o placere nebuna a scrisului. Nu erau femei frumoase. Erau tarancile alea⦠unele erau foarte frumoase⦠dar majoritatea erau muncite, obosite⦠majoritatea timpului stateam in curte⦠stateam in gazda la un om care era foarte gospodar. Avea gradina⦠avea fantana - de unde am scris eu fantana lui Julien Ospitalierul⦠avea si o magazie, unde isi tinea lemnele, un closet extraordinar de spatios si din lemn⦠era parfumat⦠Tipul repara ceasornice, avea un atelier de dulgherie, facea si usi, avea si o motocicleta. Deci, eu aveam toate elementele astea langa mine.
Aveam doua sezlonguri⦠unu era gol in perm