(Foto: Replica de Constanta)
Falimentul unei afaceri prost concepute
In urma cu aproximativ trei saptamani, cotidianul "Replica” de Constanta va prezenta si o alta "fata” a afacerii Univers’All. Era un prim semnal - cel putin in presa constanteana - ca lucrurile nu stau tocmai asa roz cum o prezinta site-ul lantului de magazine.
In paralel cu cele prezentate de ziarul nostru - adica nemultumirea lui Mircea Basescu, cel care, de buna-credinta, furnizase "seriosului” Univers’All produse lactate, dar pentru care inca asteapta banii - va prezentam, in continuare, cele mai importante firme tepuite, de la inceputul anului si pana acum, de Univers’All.
Totodata, merita precizat ca, in ciuda faptului ca Univers’All este o afacere in colaps (lucru demonstrat atat de datoriile neachitate de la inceputul anului, dar si de faptul ca magazinul de la Constanta cam sta cu lacatul pe usi, in timp ce la Iasi bate vantul prin rafturi, la fel ca si in Targu Mures, Sibiu, Suceava, chiar si Bucuiresti), conducerera insista, disperata, sa pastreze anumite aparente:
"Cu o cifra de afaceri de 24 milioane de euro in 2004, Univers’All confirma faptul ca a inteles perfect ceea ce isi doreste consumatorul roman si a raspuns pe deplin asteptarilor sale”, sustine Hakan Gun, director de marketing. Oare asa sa fie?
Ca sa fim exacti si sa prezentam cum stau acum lucrurile, trebuie spus ca Univers’All si-a umplut rafturile magazinelor facand comenzi in stinga si-n dreapta, numai ca in momentul scadentei, adica atunci cand se presupunea ca ar fi trebuit sa achite marfa, acest lucru nu s-a mai intamplat.
Evident, cei care au aprovizionat Univers’All au inceput sa dea semne de neliniste (dat fiind ca este vorba de marfa neachitata de la inceputul anului) si au