Grupul Flamingo International, distribuitorul de produse electronice listat la Bursa de Valori Bucuresti, va investi in perioada 2007-2008 aproximativ zece milioane de euro in dezvoltarea grupului. "Avem programate investitii de circa 10 milioane de euro, peste 80% din aceasta suma fiind alocata unor noi magazine Flanco World", a declarat, pentru "Curierul National", Dragos Cinca, CEO al grupului.
Potrivit oficialului Flamingo, suma va fi investita in dublarea suprafetei totale de vanzare a magazinelor grupului, de la 42.000 metri patrati la 80.000 metri patrati, in urmatorii doi ani.
Strategia Flamingo urmareste in principal extinderea retelei Flanco World, de la 12.000 de metri patrati, in prezent, la 35.000 de metri patrati in 2007, urmand ca la sfarsitul lui 2008 aceasta sa ajunga la 60.000 de metri patrati.
In paralel cu extinderea retelei de magazine de suprafata mare, compania va inchide treptat magazinele de suprafata mica care fac parte din retelele Flamingo, Flamingo Computers si Flanco, diminuand suprafata totala de vanzare a acestora de la 30.000 de metri patrati in 2006, la 25.000 de metri patrati in 2007, pentru a ajunge la 20.000 de metri patrati in 2008.
Responsabilii Flamingo International tintesc cresterea cifrei de afaceri de la 160 milioane de euro, estimata in 2006, la 180 milioane euro in 2007 si 220 milioane euro in 2008. ''Flamingo vrea sa treaca pe profit in semestrul al doilea al anului 2007, si estimam in acel moment si o crestere a cotatiei actiunilor companiei", a declarat Dragos Simion, vicepresedintele Flamingo.
In cadrul acestui demers va continua politica de optimizare a costurilor companiei, dar si cea de reducere a personalului. Pentru anul curent, compania estimeaza pierderi de 4,6 milioane euro, potrivit oficialilor companiei.
Flamingo a suferit anul acesta o actiune de restructurare, care va co