Conform unui studiu realizat recent de Nielsen Entertainment pentru Nokia, jucatorii „mobili” isi doresc ca urmatoarea generatie de solutii de gaming mobil sa permita accesul facil la jocuri stimulante si de inalta calitate, precum si impartasirea si utilizarea facila a acestora.
Studiul a constat in interviuri cu durata de o ora cu 1.800 de respondenti din China, Germania, India, Spania, Tailanda si Statele Unite. Rezultatele studiului arata ca media pe sesiune este in mod frecvent de 28 de minute de joc.
Utilizatorii considera importanta calitatea grafica a jocurilor, prefera sa testeze produsele inainte de a le cumpara si considera comunitatile de jucatori ca fiind din ce in ce mai semnificative pentru experienta de joc de ansamblu.
Jucatorii chestionati acceseaza in mod frecvent jocurile mobile: majoritatea (80%) se joaca cel putin o data pe saptamana, iar 34% se joaca in fiecare zi. Durata medie a unei sesiuni de joc este de 28 de minute. Jucatorii care depasesc aceasta medie se afla in India (39 de minute), Statele Unite (31 de minute) si Tailanda (29 de minute).
Jocurile mobile sunt accesate in miscare (61%) aproape la fel de mult ca si acasa (62%). De asemenea, jucatorii profita la maximum de timpii morti, 56% dintre ei preferand sa se joace in timp ce asteapta.
Aproape doua treimi din respondenti (63%) prefera experienta imbogatita oferita de urmatoarea generatie de jocuri mobile de la Nokia fata de oferta existenta de jocuri Java 2D si Java 3D - in special dupa testarea jocurilor.
Experienta placuta de joc (84%), interesul de a relua jocul dupa ce a fost deja castigat (79%) si tipul de joc (78%) sunt principalele beneficii luate in calcul inainte de a achizitiona un joc mobil.
Calitatea elementelor grafice (84%) si posibilitatea de a utiliza telefonul mobil si pentru alte functii in