Stefan Lucaciu furnizeaza explicatii(Foto: Ziua de Cluj)
Proprietarii din zona care au demarat deja investitii sunt si ei blocati, desi nu se stie cu precizie cine va fi afectat.
Directorul Directiei Tehnice a Primariei Cluj, Sorin Apostu, a explicat ca traseul inelului de circulatie ar urma sa fie stabilit de abia dupa finalizarea planurilor urbanistice. In timp, se va lucra si la harta proprietatilor. Acum s-a fixat doar un traseu de principiu, a explicat Apostu.
Numai ca, in aceste conditii, societatile care elaboreaza aceste planuri, Pro Invest Mures si Experiment Proiect Cluj, bat pasul pe loc. Orice plan urbanistic (PUZ, in cazul de fata) trebuie sa aiba la baza o plansa cadastrala care sa cuprinda situatia existenta, din punct de vedere juridic si topografic, a terenurilor vizate.
In plus, terenurile din zona traversata de acest drum sunt angajate la randul lor in diverse proiecte sau sunt in curs de retrocedare (exemplu - situatia terenurilor din Gradinile Palocsay). Eu, dar si alti colegi ai mei avem in lucru PUZ-uri pentru diverse obiective in zona Campului - Salicii (aflata in arealul Tronsonului III - n.red.).
Dar, pana cand nu se va definitiva proiectul inelului de circulatie, nu ne putem misca nici noi, spune arhitectul Voicu Bozac. El a precizat ca tine legatura cu reprezentantul societatii Pro Invest, Gogolak Zsolt, care se ocupa de PUZ-ul pentru tronsonul II si III.
Au uitat de proprietari
Si seful Camerei Agricole a Primariei, Stefan Lucaciu, a recunoscut ca hartile cadastrale ar fi trebuit sa fie finalizate deja. Cu ajutorul lor, societatile de proiectare pot face un inventar al zonelor conflictuale. In mod normal, Primaria ar fi trebui sa detina mai intai harta cadastrala a zonei prin care ar urma sa treaca