Gigi Becali prinde la români, şi prinde bine. Vinde puncte bune de rating pe la televiziunile unde este invitat, iar tonurile de apel cu râsul lui Becali se vând, de asemenea, foarte bine. Gigi Becali prinde la români, şi prinde bine. Vinde puncte bune de rating pe la televiziunile unde este invitat, iar tonurile de apel cu râsul lui Becali se vând, de asemenea, foarte bine. Internetul este înţesat cu filmuleţele cu "Războinicul luminii", care a ajuns până şi pe renumitul site YouTube. Nu e de mirare însă, pentru că Gigi Becali a devenit un brand în toată regula. În lupta pentru succes, asemenea lui Jennifer Lopez, model cu care îl compară specialista în branding Cristina Preda, el a urcat în piaţa brandurilor personale prin exploatarea propriilor defecte. Încruntat bine, fără inhibiţii, slobod la gură şi parcă mereu gata să se ia la harţă cu cineva. "Preot" al fotbalului şi protector al săracilor, dispus să bage mâna în buzunarul propriu ca să plătească o factură la lumină neachitată de locuitorii de prin cine ştie ce ghetouri sau să reconstruiască sate răvăşite de viituri. "Războinicul luminii" nu citeşte şi s-ar putea spune că se mândreşte cu asta. Visează să ajungă preşedinte, dar şi să "becalizeze" toată România. Pe scurt, cam aşa este Gigi Becali, o combinaţie de profet şi voievod providenţial, care, cu sabia într-o mână şi cu crucea în cealaltă, vine să scoată românul din sărăcie. Ce are el în comun cu Porsche, Versace sau Beckham? Nimic. Visează însă ca numele său să ajungă o marcă la fel de prestigioasă ca acestea. A şi încercat, de altfel, să-şi înregistreze numele la OSIM. Ca să-l poată pune pe propria bancă, pe televiziune sau pe medicamente. Ce succes ar avea pilula Becali, care te scapă de dureri de cap? Nu ştim, dar marca Gigi Becali a bulversat până şi lumea specialiştilor în branding. Unii spun că avem deja de-a face cu un brand personal destul de p