ProCredit Bank România a înregistrat, după primele zece luni ale anului, o creştere a activelor cu 53 la sută, de la 129 de milioane euro la 197 milioane euro. În aceeaşi perioadă, banca a atras depozite la termen de peste 76 milioane euro, în creştere cu 75 la sută faţă de perioada similară a anului trecut.
Reprezentanţii băncii au estimat pentru 2006 o creştere a depozitelor de peste 70 la sută faţă de sfârşitul anului trecut. Profitul net al băncii nu va depăşi 700.000 euro la finalul lunii decembrie, deoarece banca intenţionează să continue investiţiile în extinderea numărului de unităţi. Numărul conturilor clienţilor pe servicii bancare au crescut, în primele trei săptămâni din noiembrie, cu 3 la sută faţă de luna anterioară, de la 97.000 la 100.000. Banca a afişat, după primele zece luni din 2006, o creştere a volumului conturilor cu peste 92 la sută faţă de octombrie 2005, suma atrasă fiind de 98 de milioane euro. Numărul de clienţi ai ProCredit Bank pentru servicii bancare a ajuns la aproape 65.000 la finele lunii octombrie, în creştere cu 82 la sută faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Având o reţea formată din 28 de sucursale şi agenţii, şi activând pe un segment de piaţă care constă în principal din micii depunători, ProCredit Bank a dezvoltat pe lângă activitatea de microfinanţare şi segmentul activităţii de retail. "Avem o ofertă diversificată care cuprinde atât conturi curente, Planuri de Economisire, conturi de economii, depozite la termen şi chiar un produs dedicat pensionarilor, Depozitul pentru Pensionari. ProCredit Bank se axează şi intenţionează să se concentreze şi în continuare pe o linie de produse simple şi uşor de înţeles. În acelaşi timp, strategia generală se bazează pe atitudinea de respect, de transparenţa şi de apropiere, pe care angajaţii noştri o au faţă de clienţi", a declarat Ilinca Rosetti, Director Executiv Re