Vanzarile la Cola dietetica au pierdut din volum, in ultima perioada. Coca Cola Co. trebuia sa ia atitudine si astfel a mutat responsabilitatile pentru partea de advertising de la DraftFCB Group din New York la Coke Classic shop Wieden & Kennedy din Portland.
DraftFCB Group, parte a Interpublic Group of Cos., a avut acest cont inca din 2001. "FCB a facut treaba buna dar acum brandul mergea in alta directie. Am fost multumiti cu munca celor de la Wieden & Kennedy, in ceea ce priveste 'Coke side of life'�, a precizat un purtator de cuvant al Coca Cola.
Brand-ul care valoreaza 56 milioane de dolari a cheltuit in luna august sume ridicate pentru a masura popularitatea brandului, conform TNS Media Intelligence.
Pentru primele luni ale 2006, volumul vanzarilor a crescut in bacanii, benzinarii, si in supermarketuri, asta daca excldem scaderea de 3% a vanzarilor din magazinele Wall-Mart, conform Beverage Digest. In anul 2005, volumul de vanzari a crescut cu 0.1% in toate locurile unde a existat produsul.
Reprezentantii DraftFCB au declarat ca raman insa pe lista Coca-Cola. �Angajamentul nostru fata de Coca-Cola ramane puternic si discutam noi oportunitati in legatura cu acest client in saptamanile urmatoare�.
Agentia va continua sa furnizeze servicii si va aduce in prim plan o campanie print pentru Cola dietetica, in luna ianuarie si februarie. Noile spoturi TV via Wieden & Kennedy vor intra pe micile ecrane in primul trimestru al anului viitor.