Ce au în comun Randy Baseler, vicepreşedinte al firmei Boeing, Jonathan Schwartz, CEO Sun Microsystems şi Bob Lutz, Vice Chairman General Motors? La prima vedere, toţi au dat în mintea adolescenţilor şi au creat jurnale personale pe internet. Managerii români au curajul să le urmeze exemplul?Tot mai mulţi manageri de top au început să folosească jurnalele online ca pe instrumente de marketing şi relaţii publice. Aceştia se adaptează noilor canale de comunicare ce câştigă rapi
Ce au în comun Randy Baseler, vicepreşedinte al firmei Boeing, Jonathan Schwartz, CEO Sun Microsystems şi Bob Lutz, Vice Chairman General Motors? La prima vedere, toţi au dat în mintea adolescenţilor şi au creat jurnale personale pe internet. Managerii români au curajul să le urmeze exemplul?
Tot mai mulţi manageri de top au început să folosească jurnalele online ca pe instrumente de marketing şi relaţii publice. Aceştia se adaptează noilor canale de comunicare ce câştigă rapid adepţi la nivel mondial. Într-un studiu publicat luna aceasta de Forrester Research, se arată că în Europa există peste patru milioane de persoane care şi-au creat jurnale online şi pe care le actualizează în mod constant. Numai un procentaj foarte mic din acestea sunt folosite, însă, pentru comunicarea de afaceri.
Fenomenul care a cuprins întreaga lume a fost adoptat repede şi în România. „Cred că în acest moment există în jur de 5.000 de bloguri scrise de români, dintre care între 1.500 şi 2.000 sunt actualizate constant“, spune Cristian Manafu, consultant media şi internet. El apreciază că ritmul de creştere este foarte mare în ţara noastră şi se aşteaptă ca numărul blogurilor să se dubleze până la jumătatea anului viitor.
Crearea de jurnale îi ajută pe manageri să determine o identitate mai bună a firmei, să comunice mai bine cu piaţa şi să îşi creeze relaţii cu alţi