Piaţa urmează un trend ascendent, cu creşteri importante de la un an la altul. Potrivit ACNielsen Romania, în 2005, vânzările au crescut cu 43%, ca valoare, şi cu 20%, ca volum, faţă de 2004.Şerveţele demachiante, loţiuni tonice, creme anticearcăn, hidratante sau nutritive, de zi sau de noapte, creme pentru prevenirea şi atenuarea ridurilor, geluri pentru gommage (exfoliere), măşti cosmetice etc. O ofertă, aşadar, extrem de bogată în ceea ce priveşte produsele destinate îng
Piaţa urmează un trend ascendent, cu creşteri importante de la un an la altul. Potrivit ACNielsen Romania, în 2005, vânzările au crescut cu 43%, ca valoare, şi cu 20%, ca volum, faţă de 2004.
Şerveţele demachiante, loţiuni tonice, creme anticearcăn, hidratante sau nutritive, de zi sau de noapte, creme pentru prevenirea şi atenuarea ridurilor, geluri pentru gommage (exfoliere), măşti cosmetice etc. O ofertă, aşadar, extrem de bogată în ceea ce priveşte produsele destinate îngrijirii şi întreţinerii tenului, pentru toate segmentele de consumatori.
Demn de remarcat este faptul că, în ultimii doi ani, piaţa s-a dezvoltat datorită, în special, produselor cu preţ mediu şi ridicat – fapt confirmat şi de cifrele prezentate mai sus, din care rezultă că procentajul creşterii vânzărilor valorice este dublu faţă de cel cantitativ.
În primele opt luni ale acestui an, s-au vândut 430.000 de litri de pomezi, în valoare de 15 milioane de euro.
În ceea ce priveşte tipul de produs utilizat, cremele hidratante de zi deţin supremaţia în vânzări, urmate de cremele antirid şi de cele nutritive, de noapte. Produsele româneşti au o pondere de 59% din volumul total al pieţei şi numai 37% din valoarea acesteia.
Potrivit studiilor ACNielsen Romania, compania Farmec Cluj este lider pe acest segment, deţinând prima poziţie, ca volum al vânzărilor, la categori