Cu o cifra de afaceri de peste1.7 miliarde de euro, compania franceza care are ca profil magazinele de distributie a materialelor de constructii si amenajari interioare, tinteste pozitia de lider a bricolajului romanesc.
Cu o investitie de 7 milioane de euro, Mr. Bricolage s-a lansat oficial pe piata romaneasca, odata cu deschiderea primului magazin din Bucuresti.
�Apropierea fata de client si experienta internationala de peste 40 de ani a Mr. Bricolage ne vor sustine in atingerea obiectivului si in Romania: acela de a deveni lider pe piata in 6 ani�, a precizat Tudor Profir, director general al Mr. Bricolage Romania.
Mr. Bricolage planuieste sa investeasca pe viitor in Romania peste 200 de milioane de euro, investitia constand in deschiderea de noi magazine in cele mai mari orase ale tarii: doua in 2007 si cate trei incepand din 2008. Magazinele vor avea intre 6.000 si 10.000 mp, conceptul si marimea magazinului fiind alese in functie de locatia acestuia si densitatea populatiei din zona de interes.
�Mr. Bricolage aduce nou pe piata romanesca de bricolaj conceptul de consiliere profesionista a clientilor si o gama foarte variata de produse, la preturi foarte avantajoase. 20% dintre produsele din magazinul Mr. Bricolage sunt in premiera in Romania�, a completat Tudor Profir.
Compania franceza, care are in prezent o cifra totala de afaceri ce depaseste 1.7 miliarde de euro, a intrat in urma cu cativa ani pe piata est-europeana iar de cinci ani este lider de piata din Bulgaria.
6% dintre furnizorii Mr. Bricolage sunt din tara iar restul produselor sunt imoprtate din 9 tari europene cu traditie in bricolaj, precum Germania sau Franta. Anual, compania inregistreaza peste 50 de milioane de clienti care pasesc in magazinele Mr. Bricolage, magazine aprovizionate de 9500 de furnizori.
Magazinul din Romania are o suprafata de vanza