Nokia si-a prezentat strategia redefinita, obiectivele reactualizate, si previziunile asupra industriei, in cadrul evenimentului Nokia Market Days 2006. “Pentru a profita la maximum de beneficiile cresterii continue estimate de Nokia la nivelul pietei globale de dispozitive, am pus la punct o serie de actiuni strategice si schimbari organizationale importante si am dirijat eforturile de marketing si design asupra unor obiective mai clare.”, a declarat Olli-Pekka Kallasvuo, presedinte
Nokia si-a prezentat strategia redefinita, obiectivele reactualizate, si previziunile asupra industriei, in cadrul evenimentului Nokia Market Days 2006. “Pentru a profita la maximum de beneficiile cresterii continue estimate de Nokia la nivelul pietei globale de dispozitive, am pus la punct o serie de actiuni strategice si schimbari organizationale importante si am dirijat eforturile de marketing si design asupra unor obiective mai clare.”, a declarat Olli-Pekka Kallasvuo, presedinte si CEO Nokia.
Oficialii Nokia estimeaza ca vanzarile industriei de dispozitive mobile vor creste anul viitor cu pana la 10%. Atingerea pragului de trei miliarde de utilizatori de telefonie mobila si o crestere modesta a pietei de insfrastructura pentru mediul mobil si fix si a serviciilor asociate acestora sunt alte doua previziuni pe care le-au facut reprezentantii companiei pentru anul viitor.
Nokia si-a revizuit obiectivul pentru marja operationala in urmatorii unu sau doi ani, la 15%, comparativ cu valoarea de 17% declarata initial. Divizia Devices ar urma sa atinga o marja operationala de 17% iar divizia de echipamente Nokia Siemens Networks urmeaza sa se mentina la un nivel al profitabilitatii de 10%.
Divizia Mobile Phones din cadrul Nokia ramane lider in segmentul de dispozitive de baza pentru pietele emergente si intentioneaza sa isi perfectioneze in continuare port