le aruncă pe umerii şoferilor o responsabilitate costisitoare. Pe lângă faptul că oamenii aproape că s-au sufocat vara aceasta în autobuze, şoferii sunt îngroziţi când le conduc, pentru le aruncă pe umerii şoferilor o responsabilitate costisitoare. Pe lângă faptul că oamenii aproape că s-au sufocat vara aceasta în autobuze, şoferii sunt îngroziţi când le conduc, pentru că, în caz de avariere a maşinilor, ei pot plăti zeci de milioane de lei vechi. Directorul RATB, Gheorghe Aron, caută abia acum ofertele firmelor de asigurări.
Achiziţia celor 500 de autobuze Citaro-Mercedes de către Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) a fost considerată iniţial una dintre cele mai bune afaceri ale municipalităţii. În timp însă, lacunele contractului au ieşit la iveală şi, la numai un an de la decizia Consiliului General al Municipiului Bucureşti de a achiziţiona acest gen de mijloace de transport, oamenii aproape că s-au sufocat în autobuze, iar şoferii sunt îngroziţi când le conduc. Maşinile Mercedes care sunt acum în parcurile RATB nu au nici aer condiţionat, nici asigurare de tip CASCO. Aron aşteaptă oferte
Potrivit proiectului de hotărâre, consilierii generali ştiau că municipalitatea trebuie să achiziţioneze pentru RATB autobuze moderne şi sigure, dar care să respecte toate normele europene ale transportului în comun. Astăzi, directorul Regiei, Gheorghe Aron, refuză să explice de ce nu a solicitat municipalităţii încheierea unui contract de asigurare CASCO, dar precizează că este în căutare de soluţii pentru rezolvarea problemei. "Am contactat mai multe societăţi de asigurare şi le-am spus ce maşini avem şi ce valoare au acestea. Dorim un pachet de servicii care să poată fi suportat pentru un parc aşa de mare cât este al RATB, pentru că noi nu asigurăm un mijloc de transport, ci sute, iar pentru asta aşteptăm oferte şi pachete de servicii", susţine directoru