Divizia de vanzari cu amanuntul a retilerului german Metro, real,-Hypermarket a lansat, ieri, la Craiova cel de-al cincilea magazin al retelei din Romania si primul de asemenea amploare din oras. Beneficiind de un spatiu de vanzare de 6.800 mp si aproximativ 500 de locuri de parcare, noua unitate, ce a necesitat investitii de peste 20 mil. euro, va comercializa peste 36.000 de produse.
Hipermarketul real,- vine cu o serie de servicii oferite clientilor, ce presupun credite direct din magazin prin Total Credit si BRD Finance, cardul-co-branded real,- dezvoltat in parteneriat cu BRD Finance ce vine in sprijinul celor ce doresc sa intre rapid in posesia bunurilor de larg consum prin utilizarea unei facilitati de creditare, livrarea la domiciliu a produselor nealimentare, un birou pentru returnarea produselor, cat si transport gratuit pentru clienti.
"Pana la sfarsitul anului 2008 vom avea operationale in Romania 21 de magazine in format hypermarket, in urma unor investitii care vor depasi 400 mil. euro", a declarat John Rix, Director General real,- Hypermarket Romania in cadrul lansarii ultimei unitati din retea.
Conceptul hipermarketului real,- presupune suprafete de vanzare cuprinse intre 6.000-8.000 mp destinate magazinului propriu-zis si o galerie comerciala care variaza intre 5.000 si 15.000mp. La Craiova, galeria comerciala adiacenta hipermarketului se va desfasura pe o suprafata totala de 9.900 mp, in care se vor gasi 32 de magazine cu profil diferit.
Activitatile legate de dezvoltarea conceptelor si de stabilirea mixului de magazine din noile galerii, vor fi gestionate de compania galeriareal, care este "partenerul acestora in faza de constructie, iar dupa deschidere se ocupa cu managementul galeriilor", ne-a declarat directorul general al diviziei real,- din Romania. Conceptul dezvoltat promite a fi unul inovativ, iar faptul ca "suntem o