Flanco, unul dintre liderii pietei romanesti a comertului cu produse electronice si electrocasnice si membru al Grupului Flamingo International, sustine ca ofertele pentru Sarbatorile de Iarna vor fi mai avantajoase decat reducerile preconizate de aderarea Romaniei la UE, cand vor intra in vigoare taxele ecologice, obligatorii, iar cresterile de preturi pe care aceste noi norme financiare le vor aduce dupa 1 ianuarie vor fi cu atat mai resimtite de consumatorii romani, cu cat piata autohtona de profil nu a mai fost afectata pana acum de acest tip de taxare.
Gama de produse care va suferi cele mai importante majorari de pret odata cu aderarea Romaniei la Uniunea Europeana va fi cea a electrocasnicelor, mai ales frigiderele si aparatele de aer conditionat. In tarile membre, aceste taxe sunt deja incluse in pretul electrocasnicelor, iar dupa 1 ianuarie 2007 si Romania va trebui sa se alinieze la standardele pietei europene. Avand in vedere promotiile de sezon, specialistii in retailul de electronice si electrocasnice preconizeaza ca preturile acestora vor fi, in perioada Sarbatorilor, cu cel putin 5% mai scazute decat dupa aderarea la Uniunea Europeana.
Flanco sustine ca nivelul scazut al preturilor propuse in aceasta perioada nu va putea fi concurat de preturile la electronice si electrocasnice practicate dupa aderare. „Aceasta strategie face parte din politica Grupului Flamingo, in centrul careia se afla clientul si nevoile acestuia. Avand in vedere apropierea Sarbatorilor de Iarna, politica de reduceri din aceasta perioada a devenit deja o traditie pentru Grupul Flamingo", sustine Jiri Rizek, Managing Director Retail Division al Grupului Flamingo.
Flanco, prin reteaua sa de 98 de magazine, este lider in retailul de electronice si electrocasnice in ceea ce priveste productivitatea magazinelor si a personalului, exprimate in vanzari per suprafata, res