"Timp de 25 de ani, companiilor de telefonie nu le-a pasat in mod deosebit de ceea ce se intampla pe liniile telefonice pe care le furnizau. (...) Este timpul sa ne detasam de acest trecut", a declarat James Hubley, directorul general al Romtelecom, in deschiderea conferintei de lansare a serviciului de televiziune digitala al companiei. Noul produs, intitulat "Dolce" si avand sloganul "televiziune digitala totala", este disponibil din 29 noiembrie unui public larg, compus in primul rand din actualii clienti ai Romtelecom, dar, in acelasi timp, tuturor celor care vor sa opteze pentru o "calitate exceptionala a imaginii si a sunetului", conform spuselor lui George Argentopoulos, director executiv pentru operatiuni regionale al companiei.
Noul serviciu cuprinde pachetul de baza, Variety, in care sunt incluse 45 de programe, acestora adaugandu-li-se alte 7 pachete tematice, care au rolul de a se plia pe o arie cat mai larga de preferinte ale consumatorilor: Explorer (trei programe suplimentare Discovery), Active (TeleSport), Style (o selectie de canale TV de muzica, moda si calatorii), Midnight, HBO (aici fiind cuprinse HBO, Cinemax si Cinemax2), precum si optiunea Dream, care le cuprinde pe toate cele de mai sus.
Toate aceste alternative sunt menite sa vina in intampinarea asteptarilor unei game foarte variate a clientilor, acesta fiind unul dintre argumentele de care George Argentopoulos s-a folosit in a ne explica faptul ca Romtelecom nu se teme in nici un fel sa tinteasca un public atat de larg, in conditiile in care majoritatea produselor si serviciilor folosesc ca premisa a succesului apelul la un public daca nu restrans, atunci foarte clar definit, nisat chiar.
"Calitate impecabila" la "cel mai avantajos abonament lunar de pe piata"
Conform declaratiilor lui George Argentopoulos, noua paleta de servicii este astfel conceputa