Barbatilor cu tarie de caracter par sa le fie recunoscute meritele. Brand and Bears si berea Stejar au lansat o campanie de promovare a marcii romanesti care ii tinteste pe bautorii plini de caracter pe care ii invita in Grupul de Esenta Tare.
"«Vino, frate!» este fara indoiala o invitatie pentru oameni pe masura berii Stejar, o bere tare. Din primul moment al lucrului la Campania de Activare, am hotarat ca trebuie sa comunicam brand-ul Stejar drept un aliat al barbatilor. Iar aceasta abordare a castigat inimile barbatilor de la Ursus Breweries. Si nu numai", se arata intr-un comunicat Brand and Bears.
Gandita ca o campanie simpla, facuta pentru barbatul consumator, Grupul de Esenta Tare a promis satisfactie inca din primul moment. "Am stiut imediat ca acesta e conceptul care va castiga pitch-ul, pentru ca oferea, asa cum ne-am si dorit, o alta dimensiune a berii Stejar, aceea de bere tare ce aduce impreuna oamenii tari, care «fraternizeaza»".
Inducand "o anume atitudine" "barbatilor de esenta tare", campania se diferentiaza prin sloganul direct si hotarat, spus pe limba consumatorului - Vino, frate! -, care "este o chemare in lumea barbatilor, intr-un fel exclusiv barbatesc".
Un instrument de comunicare este reprezentat de leaflet-ul manifest, "cand bei o bere Stejar, sa o bei cum trebuie, ca un barbat adevarat", subliniaza promoterii berii.
Insemnul grupului este "pin-ul de recunoastere, un semn discret, doar pentru cunoscatori", iar salutul Stejar, gest ce apartine in exclusivitate berii Stejar, este unul "de recunoastere a barbatilor membri ai Grupului de Esenta Tare." “Stejar este o marca de esenta tare si isi propune sa aiba initiative puternice si de impact. Prin activare, dorim sa ajungem in relatie directa cu consumatorul, sa il expunem marcii Stejar prin experimentarea dimensiunii masculine, puternice” - Mihai Bonca, Brand Mana