Succes la public in peste 100 de tari. Una dintre cele mai urmarite emisiuni-concurs - "Who wants to be a millionaire" - a fost vanduta pentru nu mai putin de 160 de milioane de euro.
Succes la public in peste 100 de tari. Una dintre cele mai urmarite emisiuni-concurs - "Who wants to be a millionaire" - a fost vanduta pentru nu mai putin de 160 de milioane de euro.
O firma olandeza specializata in productia de programe interactive pentru televiziune, telefonie mobila si platfome digitale, 2waytraffic, a anuntat la sfarsitul saptamanii trecute ca a cumparat drepturile internationale ale emisiunii-concurs "Who wants to be a millionaire" (versiunea in limba romana "Vrei sa fii miliardar"). Suma cu care s-a facut achizitia este de 160 de milioane de euro, informeaza BBC News. Cand a fost scoasa la vanzare, in luna martie, se spera sa se obtina aproximativ 80 de milioane de euro.
Afacerile, activele si drepturile de difuzare a show-ului "Vrei sa fii miliardar" sunt detinute indirect, via doua companii - Celador International si Knight Whitehill Productions Ltd - de Complete Communications Corp Ltc (CCCL), companie achizitionata de producatorul olandez 2waytraffic. grijulii. Unul dintre fondatorii CCCL, Paul Smith, si totodata omul care a avut ideea emisiunii-concurs, a declarat ca la incheierea afacerii nu s-a tinut cont doar de suma. "Emisiunea este ca si copilul nostru, asa ca era foarte important sa gasim pe cineva care va avea grija de el in continuare", a declarat Smith, citat de BBC News.
Emisiunea "Vrei sa fii miliardar" a fost lansata in 1998 pe postul britanic ITV, iar apoi s-a extins in peste 100 de tari. Compania 2waytraffic a fost infiintata in 2004 de trei directori executivi de la Endemol, compania producatoare a show-ului de televiziune "Big Brother".
In Romania, emisiunea "Vrei sa fii miliardar" a fost difuzata de Prima TV