Documente:
Studiul Eurostat
(05.12.2006) PDF
Romania se afla pe prima pozitie in randul tarilor europene din punct de vedere al cresterii vanzarilor bunurilor de larg consum, in luna septembrie fiind consemnata o crestere de 29.7% fata de perioada similara a anului trecut informeaza un studiu Eurostat.
Pe locul secund din punct de vedere al cresterii vanzarilor in sectorul de retail se situeaza Letonia cu 19.8% si Estonia cu o crestere de 16.9%. Belgia se afla pe ultuima pozitie in acest clasament in septembrie 2006 inregistrand un regres al vanzarilor de -1.6%.
In Europa, media de crestere a volumului de vanzari a bunurilor de larg consum in septembrie 2006 a fost de 1,1%, iar in cadrul Comunitatii Europene cresterea a fost de 2,1%.
Statistica realizata de Eurostat ia in calcul toate formele de comert- magazine specializate si nespecializate precum si magazinele virtuale. Documente:
Studiul Eurostat
(05.12.2006) PDF
Romania se afla pe prima pozitie in randul tarilor europene din punct de vedere al cresterii vanzarilor bunurilor de larg consum, in luna septembrie fiind consemnata o crestere de 29.7% fata de perioada similara a anului trecut informeaza un studiu Eurostat.
Pe locul secund din punct de vedere al cresterii vanzarilor in sectorul de retail se situeaza Letonia cu 19.8% si Estonia cu o crestere de 16.9%. Belgia se afla pe ultuima pozitie in acest clasament in septembrie 2006 inregistrand un regres al vanzarilor de -1.6%.
In Europa, media de crestere a volumului de vanzari a bunurilor de larg consum in septembrie 2006 a fost de 1,1%, iar in cadrul Comunitatii Europene cresterea a fost de 2,1%.
Statistica realizata de Eurostat ia in calcul toate formele de comert- magazine specializate si nespecializate precum si magazinele virtu