Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi a reziliat contractul cu firma elena Efklidis, care trebuia sa reabiliteze Drumul National 6, pe tronsonul Timisoara-Buzias, din cauza intarzierilor majore de executie, a informat luni directorul general al Regionalei de Drumuri si Poduri Timisoara, Ioan Malita, preluat de Rompres.
Lungimea tronsonului este de 52,6 kilometri, dar grecii au executat abia 30 la suta din volumul lucrarilor de infrastructura, desi termenul de inchidere a santierului era sfarsitul acestui an. Investitia de 26,5 milioane de dolari a demarat in anul 2002, dar s-au realizat numai 4,5 kilometri de reparatii si 17 kilometri de largire a carosabilului, pentru care s-au cheltuit cinci milioane de dolari. Autoritatile judetene au cerut, in primavara, administratiei timisorene sa aplice penalizarile pentru fiecare zi de intarziere, conform clauzelor contractuale. Aceasta deoarece specialistii timisoreni care supravegheau lucrarile au informat ca segmentele executate sunt de proasta calitate, iar firma elena, castigatoarea licitatiei, se organizeaza defectuos, nu are materiale, utilaje si personal. Fondurile necesare realizarii lucrarilor au fost imprumutate de guvernul japonez, urmand sa fie rambursate de statul roman.
Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi a reziliat contractul cu firma elena Efklidis, care trebuia sa reabiliteze Drumul National 6, pe tronsonul Timisoara-Buzias, din cauza intarzierilor majore de executie, a informat luni directorul general al Regionalei de Drumuri si Poduri Timisoara, Ioan Malita, preluat de Rompres.
Lungimea tronsonului este de 52,6 kilometri, dar grecii au executat abia 30 la suta din volumul lucrarilor de infrastructura, desi termenul de inchidere a santierului era sfarsitul acestui an. Investitia de 26,5 milioane de dolari a demarat in anul 2002, dar s-au realizat numai 4,5 kilometri de repara