(Foto: Monitorul de Sibiu)
"Ochii" Sibiului sint doar celebrele elemente arhitecturale de pe acoperisurile cladirilor. Dar si Sibiul este cunoscut de milioane de ochi, odata cu progresul comunicarii prin Internet.
Fotografii si filmulete, mai mult sau mai putin oficiale, au impinzit site-urile de specialitate. Asa s-a intimplat, acum citeva saptamini, cu un reportaj difuzat de Euronews, pe care il puteti urmari si pe Google Video.
Pe toate caile
Promovarea programului "Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007" este cel mai important obiectiv al municipalitatii, in aceasta perioada. Asa ca materialele multimedia difuzate la TV si pe posturile de radio au ajuns si pe Internet, unde pot fi accesate gratuit.
"Fenomenul nu poate decit sa ne bucure, oferind orasului Sibiu si programului cultural din anul 2007 o notorietate sporita, insa acest tip de promovare neconventionala nu face parte din strategiile de comunicare incluse in campania oficiala de promovare a Programului «Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007»", a precizat Sergiu Olteanu, de la Serviciul de Presa al Primariei Sibiu.
"Normal. Sibiu"
Spotul de un minut care invita la vizitarea site-ului www.sibiu2007.ro a fost realizat de profesionistii de la GAV Scholz & Friends. La inceputul lunii octombrie, el a fost postat de catre un anonim si pe cel mai cunoscut portal video de pe internet, YouTube.com.
Incadrat la sectiunea Travel & Places, clipul de promovare a fost deja vizualizat de 2.500 de ori si a primit 16 aprecieri, atingind rating-ul de trei stele din cinci. Ceea ce, in limbajul YouTube, inseamna „merita vazut".
Doisprezece utilizatori ai portalului si-au salvat adresa la colectia "Favorites". Acelasi clip de prom