Sezonul sarbatorilor de iarna reprezinta, conform statisticilor, varful sezonului de cumparaturi. Fie ca pentru ca sarbatorile sa fie cat mai bogate, fie pentru a surprinde apropiatii cu atentii si cadouri de Craciun, experienta ultimilor ani a accentuat tendinta de a cheltui mai mult decat ne tine buzunarul.
Speculat de comercianti, trendul este tot mai mult incurajat de banci si institutii de creditare. Publicitatea si promotiile care aglomereaza formatele media sunt tot mai agresive. Cele mai speculate imprumuturi, in aceasta perioada, sunt creditele de nevoi personale si cardurile de credite.
In ultimele doua luni ale anului bancile lupta pentru castigarea fiecarui client in parte prin pachete promotionale de credite de nevoi personale cu dobanda redusa pentru primele luni si carduri de credit oferite fie in mod gratuit, fie cu diverse castiguri si bonusuri la plata cumparaturilor.
Ca orice alta promotie cu care am fost invatati, nici ofertele bancilor nu sunt pe atat de accesibile pe cat par.
Astfel, daca la cardurile de credit beneficiile clientilor se pot obtine doar peste anumite sume, cu anumit gen de carduri si doar in magazinele cu care bancile lucreaza, la creditele de nevoi personale dobanda revine la nivelul normal dupa inceperea noului an, iar scutirea de la plata primei rate revine ca o povara in 2007, cat se va adauga ratei numarul 3.
In continuare, Saptamana Clujeana va prezinte cele mai avantajoase promotii propuse de banci pentru sfarsitul acestui an.
Masina, vacanta si bani
Daca unele banci vin cu mai multe oferte pentru perioada de sarbatori, altele fie nu practica politica discounturilor, fie nu isi evidentiaza promotiile ca fiind special destinate sfarsitului de an. Cei mai importanti