„Dulce“, cu clienţii, iute, la vânzareRomtelecom a lansat săptămâna trecută Dolce, propriul serviciu de televiziune prin satelit şi al cincilea de pe piaţă, după Digi, Focus Sat, Max TV şi Boom. Investiţia s-a ridicat la 15 milioane de euro, fiind cea mai mare de pe piaţa locală de televiziune DTH (Direct to Home). Numele serviciului, similar unui atribut al liniştii, a contrastat cu filmul de prezentare şi mai ales cu declaraţia directorului general al Romtelecom, J
„Dulce“, cu clienţii, iute, la vânzare
Romtelecom a lansat săptămâna trecută Dolce, propriul serviciu de televiziune prin satelit şi al cincilea de pe piaţă, după Digi, Focus Sat, Max TV şi Boom. Investiţia s-a ridicat la 15 milioane de euro, fiind cea mai mare de pe piaţa locală de televiziune DTH (Direct to Home). Numele serviciului, similar unui atribut al liniştii, a contrastat cu filmul de prezentare şi mai ales cu declaraţia directorului general al Romtelecom, James Hubley, care a spus că serviciul va fi vândut foarte agresiv. Spre deosebire de concurenţi, avantajul Dolce pare să fie reţeaua de centre Romtelecom prin care se va comercializa, la care se adaugă şi o reţea de 300 de dealeri.
Dolce are un preţ mai „dulce“ pentru abonaţii Romtelecom, public-ţintă la care oficialii companiei au declarat că s-au gândit în primul rând când au creat produsul. Pachetul de bază, Variety, disponibil doar clienţilor Romtelecom, are un preţ de 3,9 euro/lună, fără TVA, şi cuprinde 45 de programe, cărora le pot fi adăugate, în funcţie de preferinţe, alte şapte pachete tematice ducând oferta generală la peste 70 de programe.
Prin preţul anunţat, Dolce se poziţionează ca un serviciu ce se adresează în special actualilor abonaţi Romtelecom. Numai printr-o simplă înscriere, aceştia îşi pot aduce serviciul în casă, fără taxă de activare şi fără să plătească pentru instalare. Dolce