Grupul internet Yahoo! a anuntat, miercuri, o vasta reorganizare a structurii, dar si a conducerii sale, transmite Reuters. Planul de reorganizare are scopul de a stimula cresterea grupului, in special pe segmentul publicitar unde a pierdut teren in fata rivalului sau, Google. De altfel, cotatia actiunilor Yahoo a scazut cu 30% de la inceputul anului, iar titlurile Google au crescut cu 17%.
Grupul va fi organizat in trei poli: unul dedicat instrumentelor pentru clientii sai (motor de cautare, comunicare, comunitati, media), al doilea consacrat publicitatii si va fi condus de Susan Decker, pana acum director financiar, si al treilea va administra dezvoltarea tehnologica a grupului.
Yahoo! a fost pus in dificultate de dezvoltarea foarte puternica a fenomenului YouTube, lider mondial in domeniul schimburilor online de clipuri.
Grupul internet Yahoo! a anuntat, miercuri, o vasta reorganizare a structurii, dar si a conducerii sale, transmite Reuters. Planul de reorganizare are scopul de a stimula cresterea grupului, in special pe segmentul publicitar unde a pierdut teren in fata rivalului sau, Google. De altfel, cotatia actiunilor Yahoo a scazut cu 30% de la inceputul anului, iar titlurile Google au crescut cu 17%.
Grupul va fi organizat in trei poli: unul dedicat instrumentelor pentru clientii sai (motor de cautare, comunicare, comunitati, media), al doilea consacrat publicitatii si va fi condus de Susan Decker, pana acum director financiar, si al treilea va administra dezvoltarea tehnologica a grupului.
Yahoo! a fost pus in dificultate de dezvoltarea foarte puternica a fenomenului YouTube, lider mondial in domeniul schimburilor online de clipuri.