Sighişorenii şi locuitorii din localităţile deservite de Oficiu vor fi primiţi în audienţă doar în zilele de marţi ale fiecărei săptămâni, între orele 10 şi 14.
Până acum audienţele se ţineau în două zile pe săptămână. Directorul Oficiului Prefectural, Adrian Gherca (foto) a precizat că în urma modificării programului are la dispoziţie mai multe zile pentru a rezolva problemele semnalate de cetăţeni, mai ales că unele cazuri pot fi soluţionate doar la Târgu Mureş. Din iulie şi până pe 30 noiembrie 169 de persoane au trecut pragul Oficiului Prefectural cu petiţii, sesizări sau reclamaţii.
27 dintre acestea au avut în vedere probleme legate de fondul funciar şi titluri de proprietate, patru cazuri au fost în legătură cu retrocedări de case şi CF-uri, 11 pentru spaţiu locativ, şapte sesizări adresate Oficiului Prefectural vizau legalitata atribuirii de spaţii, patru legalitatea unor autorizaţii şi cinci pentru legalitatea atribuirii cumpărării de spaţii, alte patru sesizări aveau în vedere probleme legate de canalizare, drumuri şi utilităţi iar 10 dintre cazuri erau de competenţa Primăriei să le rezolve. Adrian Gherca a declarat că 52 dintre petiţiile, sesizările sau reclamaţiile cetăţenilor au fost rezolvate în totalitate iar 17 parţial. Deasemena, 10 cazuri au fost înaintate spre soluţionare Prefecturii Mureş.
Raportul
Aceste date apar şi în anexa raportului de activitate a şefului Oficiului Prefectural Sighişoara Adrian Gherca de la instalarea sa în funcţie în iulie şi până la data de 30 noiembrie 2006. Raportul a fost înaintat recent prefectului judeţului Mureş Ciprian Dobre, la solicitarea acestuia din urmă.
Gherca spune că în ultimele cinci luni activitatea Oficiului Prefectural Sighişoara s-a desfăşurat în principal pentru audierea şi soluţionarea problemelor ridicate de petiţii, sesizări şi reclamaţii; pentru creerea cadrului pr