Dupa un an pe piata telecomunicatiilor mobile din Romania, Cosmote are o acoperire a retelei de 95% la nivel populatiei, 550 de centre de distributie, si detine un personal de 700 de persoane. Operatorul estimeaza depasirea cifrei de un milion de clienti pana la sfarsitul anului. “La un an dupa lansarea din decembrie 2005, suntem mai multi, mai puternici si mai hotarati sa aducem beneficii tangibile utilizatorilor romani. Misiunea noastra este sa facem telefonia mobila accesibil
Dupa un an pe piata telecomunicatiilor mobile din Romania, Cosmote are o acoperire a retelei de 95% la nivel populatiei, 550 de centre de distributie, si detine un personal de 700 de persoane. Operatorul estimeaza depasirea cifrei de un milion de clienti pana la sfarsitul anului.
“La un an dupa lansarea din decembrie 2005, suntem mai multi, mai puternici si mai hotarati sa aducem beneficii tangibile utilizatorilor romani. Misiunea noastra este sa facem telefonia mobila accesibila tuturor prin oferte relevante, accesibile si oneste, deoarece pretuim in egala masura fiecare consumator.”, a declarat Nikolaos Tsolas, CEO Cosmote Romania.
Strategia Cosmote Romania presupune investitii de 450 de milioane de euro, pe parcursul primilor trei ani de activitate. Sumele vor fi alocate dezvoltarii de noi servicii, consolidarii prezentei comerciale in tara. Operatorul mizeaza si pe lantul de distrubutie Germanos pentru crestearea numarului de clienti si a cotei de piata. “Mai mult de jumatate din bani au fost investiti deja, din care 220 de milioane in extinderea retelei”, a precizat Tsolas.
Cosmote Romania a lansat oferta de servicii pentru companii, precum si cea destinata abonatilor si utilizatorilor de cartele preplatite. Ofertele presupun convorbiri gratuite, o gama de telefoane performante si tarife speciale de sarbatori.
In 2007, Cosmote va lansa in Romania servici