Rebranding. Acesta este cuvantul de ordine pentru Wall Street Journal, care va aparea intr-un nou format de la 2 ianuarie.
Versiunea noua va fi concentrata intr-un spatiu mai redus si asta pentru ca ziarul va fi mai mic. Noul �look� spera sa capteze noi cititori, indreptandu-si atentia si inspre cititorii tineri. Mai multa culoare, grafica schimbata, articole mai scurte si mai atractive, acestea au fost principalele schimbari pe care le va suferi publicatia, conform declaratiilor oferite de editorii ziarului intr-o conferinta de presa care a avut loc la New York.
Prima pagina a ziarului va fi similara ca design cu cea actuala, dar va avea cinci coloane in loc de sase si doar doua de sumar in partea stanga a paginii. Cei trei inchi cu care va fi �scurtat� ziarul vor salva anual 18 milioane de dolari, au mai precizat editorii.
Stirile de interior vor fi concentrate intr-un spatiu cu 10% mai redus, dar aproximativ jumatate din ceea ce se reduce pe pagina este reprezentat de tabele statistice care apareau in print. Ele vor aparea in continuare insa numai in pagina de web a publicatiei, a precizat Paul Steiger, manager editor al WSJ.
Steiger a mai precizat ca si continutul ziarului va fi schimbat, asta insemnand mai multe articole exclusive. �Nu suntem agnostici dupa ce canale folosesc in mod frecvent cititorii nostrii, vrem sa le foloseasca pe amandoua�, a mai spus managerul, referindu-se la varianta print si online a ziarului.
In efortul de a aduce mai multi cititori tineri, publicatia va lansa si un program de marketing pentru a face exemplare disponibile pentru tineri. Gordon Crovitz, publicist al ziarului a precizat ca femeile si tinerii cititori au fost foarte entuziasmati de noul �look� al WSJ, concluziile acestea fiin extrase in urma unui. Mario Garcia, care este consultant de desing al ziarului a spus ca noul format, mai restrans, v