BRD a ajuns, ieri, la 2.000.000 de clienţi. Clientul cu numărul 2.000.000 este Carmen Olteanu din Braşov, titulara a unui credit de nevoi personale ţ'Expresso''. Membră a Grupului Societe Generale, BRD a fost în urmă cu 7 ani prima bancă privatizată din România. În 1998, anul în care BRD a fost achiziţionată de grupul bancar francez, banca avea aproximativ 450.000 de clienţi, în cea mai mare parte titulari de depozite, şi deţinea o cotă de 6,7 la sută din piaţa creditului pentru clientela de persoane fizice, numărul unităţilor ei fiind atunci de aproximativ 190.
Dezvoltarea reţelei de unităţi este una dintre principalele axe strategice de dezvoltare a BRD-Groupe Societe Generale. Banca a demarat în anul 2004 proiectul BRD Express, un program de densificare accelerată a reţelei, bazat pe un nou concept de agenţie bancară, caracterizat de proximitatea faţă de clientela potenţială, simplitatea şi rapiditatea operaţiunilor şi confortul clientului. În prezent, banca operează o reţea de peste 530 de unităţi şi are 2 milioane de clienţi. De asemenea, banca deţine peste 23 la sută din piaţa creditului pentru populaţie şi 16,8 la sută din totalul activelor din sistemul bancar românesc. ''Clientul cu numărul doua milioane este simbolul unui succes colectiv şi, în egală măsură, al capacităţii BRD de a aşeza clientul în centrul preocupărilor sale'', a declarat Patrick Gelin, Preşedintele-Director General al BRD/ Groupe Societe Generale. Banca va marca momentul printr-un eveniment organizat la Palatul Regal din Bucureşti, în prezenţa domnilor Didier Alix, Directorul General Delegat al Grupului Societe Generale, Jean-Louis Mattei, Director al Diviziei Internaţionale a Grupului Societe Generale, precum şi a marilor sportivi români Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. (R.M.)
BRD a ajuns, ieri, la 2.000.000 de clienţi. Clientul cu numărul 2.000.000 este Carmen Olteanu din B