Aproape 200.000 de euro au fost investiţi pentru organizarea expoziţiei de lux din Capitală Romexpo, doar pentru cine îşi permite.
Iar organizatorii sunt încrezători că miniştrii, oamenii de afaceri şi vedetele nu vor întârzia să apară. Evenimentul se doreşte o replică românească a târgurilor internaţionale dedicate milionarilor din seria "Millionaire Fair". Însă totul este la o scară mult mai redusă. Nu atât din punct de vedere al spaţiului, pentru că expozanţii au la dispoziţie 7.000 de metri pătraţi, ci a obiectelor prezentate. Cel mai scump, dar şi cel mai mare obiect prezentat este un iaht Azimut de 1,5 milioane de euro, doar cu puţin mai mult decât cel mai scump telefon mobil din lume, prezentat la Târgul milionarilor de la Moscova, în valoare de 1,2 milioane de dolari. Din urmă vine Rolls Royce-ul Phantom, adus în România de Automobile Bavaria, care ajunge la suma de 600.000 de euro.
Sosiile vedetelor de la Hollywood, la deschidere
La deschiderea târgului au defilat autoturisme în valoare de 3 milioane de euro, iar valoarea totală a produselor expuse se ridică la aproximativ 25-30 milioane de euro. Cu toate acestea, expozanţii sunt rezervaţi când vine vorba de potenţialii cumpărători. "În primul rând, această expoziţie va contribui la informarea publicului despre ce înseamnă produsele de lux. Luxul nu înseamnă neapărat ceva foarte scump. Noi suntem noi pe piaţă. Nu credem că vor creşte foarte mult vânzările după acest târg, ci cred că are, aşa cum am spus, un rol informativ. Târgurile internaţionale au fost de o cu toată altă amploare. Pentru început, cred că este ceva bun, însă nu cred că va ajunge vreodată de dimensiunile celui de la Moscova", spune Viorel Bălănescu, directorul firmei Nimbus. "Există posibilitatea de a vinde. Dar românii cunosc foarte puţin această plăcere de a se plimba cu iahtul, de a-şi petrece timpul liber aşa. Nu din