"Vedem ce se intampla cu fabricile din centru. Tricotaje Somesul sa incepe productia in afara Clujului si isi va sinde sediul de pe Bulevardul 21 Decembrie. Feleacul va reloca productia si va derula, pe terenul din oras, afaceri imobiliare. Chiar si fostul nostru actionar, compania germana Brau und Brunnen, a facut acest lucru cu fabrica din Pitesti.
La fel se intampla si afara: Heineken si-a transformat in muzeu fosta fabrica din centrul Amsterdamului", a amintit Pop. El a spus ca Ursus va pune accent pe berea la PET pentru ca aceasta se vinde bine in tara noastra.
Din pacate, ambalajale de plastic sunt mai putin ecologice, iar in Romania nu avem conditii pentru prelucrarea acestor deseuri. Daca ar fi dupa noi, am opta pentru sticla, pentru ca acest material, al doilea ca duritate dupa diamant, poate fi folosit, dupa concasare, ca fundatie pentru autostrazi, a spus directorul Ursus.
Compania va creste capacitatea de productie a celor patru fabrici din Romania de la 3,6 la 4,5 milioane de hectolitri si va crea posibilitatea de a produce orice sortiment din portofoliu in toate aceste unitati. Din 2006, Ursus Breweries comercializeaza atat berea fara alcool Dreher, produsa in Ungaria, cat si marca Stejar, cu o concentratie de alcool de 7%.
Am schimbat si pozitionarea pe piata a brandului, iar in noul spot de promovare am investit 200 000 de euro, a spus Mugur Nicolae, brand manager.
Sediu mutat la Bucuresti
Ursus a alocat 75 000 de lei pentru amenajarea de sarbatori a Pietei Mihai Viteazu din Cluj-Napoca si a pus la dispozitie un fond de burse pentru studentii talentati din mediul rural. Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller, al doilea producator de bere de pe piata romaneasca, dispune de 1300 de angajati la Cluj-Napoca, Bucuresti,