Casa Tineretului a gazduit, simbata seara, un eveniment din domeniul publicitatii, "Noaptea devoratorilor de publicitate" - care nu a tinut o noapte, ci 3 ore si jumatate -, un spectacol oferit de Jean Marie Boursicot si produs de Dan Chisu. Sala arhiplina s-a bucurat de evolutia stand-up-erului Mihai Bogdan Bobonete - Bobo, care a facut citeva glume, destul de vulgare, dar foarte gustate de public, referitoare la momente publicitare neinspirate realizate in Romania. Apoi, pe scena a urcat chiar producatorul general al spectacolului, Dan Chisu, care a explicat ca aceasta manifestare are loc in 47 de tari si in 150 de orase, ca este un prilej de distractie pentru cei care gusta publicitatea si ca, initial, Jean Marie Boursicot a realizat un filmulet de citeva minute pentru a-si bate joc de publicitate, insa fenomenul a evoluat intr-un sens care a surprins pe toata lumea. Brailenii au privit apoi zeci de clipuri publicitare din intreaga lume, unele mai bine realizate, care au fost aplaudate, si altele mai putin reusite, unele dintre acestea fiind chiar huiduite. In pauza evenimentului, Dan Chisu a declarat ca pentru un public neavizat, brailenii se comporta foarte bine. "Nu se ridica la nivelul unui public profesionist pentru ca nu stie, dar are potential. In celelalte tari unde se desfasoara asemenea manifestari salile au o capacitate de 4.000 de persoane, exista concerte, e un carnaval al publicitatii. Sint oameni care isi promoveaza produsele cu aceasta ocazie. Publicul brailean este foarte bun, are receptivitate, dar nu stie sa vina deghizat, sa se distreze. In primii ani, la Bucuresti, a fost aceeasi reactie. Eu am fost primul care a incercat sa vinda colaterale. Eu am facut mai multi bani din vinzarea publicitatii decit din program pentru ca am considerat ca este un loc si un moment bun in care oamenii se pot intilni. La acest gen de spectacole vin profesionistii